Daisypath Anniversary tickers

2010. április 19., hétfő

Osztrák szakácskönyv

A blog nevéből fakadóan sokan idetalálnak osztrák recepteket, szakácskönyveket keresve.
Hagyományos receptek már akadnak itt, de most egy nagyon klassz szakácskönyvet szeretnék mindenki figyelmébe ajánlani.
A kolléganőm mutatta meg a szakácskönyvét valamelyik héten és a legfontosabb recepteket (Kaiserschmarrn, Tafelspitz, Käsespätzle stb.) ki is másoltam belőle. A császármorzsa már többször is elkészült a recept alapján.
Ime a Könyv: Ulrike Hornberg - Österreichs Küche
A könyv már csak antikváriumokban kapható illetve néha még felbukkan az e-bay-en is.
Az ára elég borsos, még osztrák mértékkel is. 25 és 40 Euro között kapható, de én egyszer láttam 65 Euro-ért is.
Viszont, ha valakit komolyan érdekel az osztrák hagyományos konyha, akkor érdemes megszereznie. A receptek mellett érdekességeket, történeteket és egyéb konyhaművészeti leírásokat is találhatunk, természetesen németül. :-)

Ui: nem bírtam ki és mégis megrendeltem a könyvet használtan az amazon.de-ről. :-)

Nincsenek megjegyzések: