Daisypath Anniversary tickers

2011. szeptember 21., szerda

Munka nélkül Bécsben

Sajnos az ilyesmi megeshet az ember fiával/lányával földi pályafutása során.
Ez történt egy nagyon-nagyon kedves ismerősünkkel Bécsben a minap. Éppen állás nélkül van.
Nem valami kellemes állapot, de ő mégis úgy döntött, hogy megosztja blogján a tapasztalatait. Én meg engedélyt kértem, hogy linkelhessem a posztjait, mert bármelyikünk kerülhet ilyen helyzetbe és akkor egy kicsit több biztonsággal mozoghat az ember egy teljesen ismeretlen és eléggé csüggesztő helyzetben.
Egyébként én mindösszesen annyit tudtam, hogy ha elvesztem a munkám, akkor azonnal jelentkeznem kell a helyileg illetékes AMS hivatalban. Ezt meg volt szerencsém belülről is látni, amikor a munkavállalási engedélyemet kellett meghosszabbíttatnom. Akkor is jelentkezni kell, ha az ember tudja, hogy egy hónap vagy akár két hét múlva X cégnél munkába fog állni. A nyugdíjhoz szükséges folyamatosság miatt kell ezt tenni.

És akkor következzenek egy bécsi álláskereső bejegyzései:
1. rész
2. rész

Teljes szívemből kívánom, hogy egy 3. bejegyzésre már ne kerüljön sor!

Nincsenek megjegyzések: