Daisypath Anniversary tickers

2012. december 18., kedd

Mai időjárás


Ezt muszáj megosztanom veletek.
Ma reggel 6 órakor egy hirtelen ötlettől vezérelve megnéztem a várható időjárást mára illetve Karácsonyra.
Percekig bámultam a weboldalt és lepergett az életem (na, jó csak nagyvonalakban) és görcsösen próbáltam megfejteni, hogy milyen nap van ma és, ha nyár van, akkor mi a jó életért van koromsötét odakint?
Meg minek megy a kazán egyáltalán?
És hol vagyok?
Túléltem a világvégét?

Forrás: at.wetter.tv

3 megjegyzés:

Bérces-Benkó Zsuzsi írta...

:DDD És tényleg... Itt valami nagyon elcsúszott...
Bocsánat, hogy így ismeretlenül is írok, csak egy ideje figyelem a blogot, mi is itt lakunk Bécsben a 10. kerületben... :)
Én a wetter.at oldalt szoktam nézni... :)
Szép napot!
Zsuzsi

Igor írta...

Ez már az Armageddon előjele:-)

Hajnalka Nagy írta...

:DDD olyan jót mulattam, mikor feltetted ezt FB-ra, köszi! :)