Daisypath Anniversary tickers

2010. augusztus 2., hétfő

100. poszt

Múlt héten konstatáltam, hogy következik a 100. poszt.
Így hosszasan tépelődtem (egy teljes héten át), hogy miről is írjak eme nevetes event (esemény) kapcsán. Mert nem valami átlagos dologról akartam ebben a posztban megemlékezni. Aztán a hétvégén lencsevégre kapta Laci a témát.
Egy sebességmérő műszer közelében parkoltunk. És ő bátran szembenézett a kamerával. Legnagyobb megdöbbenésére csak egy fénykép volt benne, működő mérőműszer egy darab sem. De a dolog mégis remekül működött, mert a közelgő autósok folyamatosan lassítottak a mérő láttán. Azóta kicsit szkeptikus vagyok én is a mérőknél, de azért betartom a korlátozást, mert ki tudja... Talán nem mindegyik van papírból. :-)

1 megjegyzés:

AnTalk írta...

Természetesen nem mindegyik papír. A környékünkön több is van belőle, mindig cserélgetik a készüléket, hol ide teszik, hol oda. Szerintem az ilyen készülékek nem sokáig élnének Magyarországon.