Felhívom gyengébb idegzetű olvasóim figyelmét, hogy most egy siker sztori következik. :-)
Az úúúúúgy vol, hogy Lilla decemberben vett egy 500 GB-os külső tárolóegységet. Akciósan 59,9 EUR-ért, mert épp kifutó termék volt.
Mostanra azonban a kábele valahogyan meglazult és csak bizonyos helyzetben volt hajlandó működni. Gondoltunk egyet és elhatároztuk, hogy megpróbálkozunk a hibaelhárítással a Saturn-nál. Ez olyan egy életünk, egy halálunk elhatározásnak indult számos magyarországi garanciális probléma negatív tapasztalataiból kiindulva.
Így összeszedtük minden bátorágunkat és hétfőn elballagtunk a boltba. Az információs pultnál kaptunk egy cetlit, hogy megmutathassuk az árut a osztályon, ahol vettük. Kerestünk egy eladót. Lilla mondta, hogy nem működik az eszköz, kontakt hibás. Ennél pontosabban nem tudta németül leírni a hibát. OK, válasszunk helyette egy másikat. Ekkor kerekedett el a szemünk, hogy mivaaaaan? Meg se nézik? Ki se bontják? Ugyanis az eszköz az originál dobozában pihent, szépen visszacsomagolva.
Mondta Lilla, hogy izéééé, de hát közel 500 GB-nyi adat van rajta, azzal mi lesz? A családban fellelhető összmerevlemez kapacitás nincs annyi... Fejcsóválás, hümmögés, várjunk kicsit, mindjárt érdeklődik. Elmegy, jön. Hát, ebben nem tudnak sajnos segíteni, ezt nekünk kell megoldani. Nézünk, mint menyét. Elkéri az eszközt, hogy megnézze mi is pontosan a hiba. Látja, hümmög. Mondom Lillának, hogy nálunk bent a cégnél lehet, hogy le tudják menteni az adatait átmenetileg, próbáljuk meg ezt. Ebben maradunk az eladóval, eljövünk.
Tegnap behoztam az eszközt, némi szőkenős mosolygás közepette a kollégáimra bíztam az eszközt. Délután vissza is kaptam lementve, leformázva.
Irány a Saturn. Cetli, eladó keresés. Más volt az eladó. Mondja, hogy ezt már nem lehet cserélni, mert decemberben vettük. De hát... izé... tegnapelőtt aszondták, hogy lehet. Nem, nem. Menjünk a szervíz részlegre, felveszik javításra. Affene. Megyünk a szervíz részlegre, megint elmondjuk a mesét a kontakt hibáról. Az eladó meg sem nézi, közli, hogy kicserélik az osztályon. Részünkről boci szemek. Mondjuk, hogy onnan küldtek minket. Erre kijön a pult mögül és személyesen kísér bennünket vissza az osztályra. Másik eladóval beszél, semmi gond, már cserélik is. Menjünk és keressünk valamit helyette. Itt kell megjegyeznem, hogy tegnap már senki nem bontotta ki a dobozt, hogy meggyőződjön, hogy valóban beteg-e a termék... Természetesen ugyanaz a termék már nincs, kifutott valóban. Helyette vettünk egy 640 GB-os eszközt 10 EUR-val többért. Következett egy kis papírmunka, néhány aláírás és mehettünk is a kasszához a különbözetet kifizetni.
Ma behoztam az eszköz és rámentették Lilla adatait.
Megint egy újabb példa, hogy a világ másképp is tud működni. Jó érzés.
2 megjegyzés:
...hát igen ugyanezt tapasztaltam én is :) Saturn vagy Media Markt voltaz SCS-ben, már nemtom, mert mindkettőben voltam aznap, s vmit benéztem, s a másikban vettem meg a megfelelőt :p ám az adott bolt OK, h aznap vettem, de rögtön kp-ban kis papírmunkával visszaadta a pénzem, mivel pont az, ami miatt vettem nem volt a boltban...
... otthon azt hiszem max levásárolni tudom az ilyen benézést, ha nincs nincs,a mit keresel, de pl.tesco-ban akkor rögtön de azonnal vásároljam le, ha már mégsem azt kértem annyiért, amennyiért kasszánál lecsippantották s fél pill.-val később veszem észre, h baxus....átvágtak :(
Libroban szintén volt egy távágás íze itt 1x, kártyával fizettem, s csak szlán láttam hoppá nem akartam én 17eur-ért akril festéket, hanem 4-ért...:( itt viszont pénzt nem kaptam vissza, DE kaptam gutscheinos kártyát s később levásároltam :) -utóbbit tesco-nál simán elfogadnám 1-1 benézés, átverés (előbb rakják ki a 30%-os leértékelés táblát, pedig csak másnaptól kezdődik akció, stb...), garanciát érvényesíteni otthon rémálom 1-2 kivétel tuti volt, de nem ez az általános...
Más pozitívum, hogy nagyon sokx volt olyan h jött egy csomag és nem előrefizetős volt, utánvét nélkül is ideadták nulla pénzembe került, természetesen utalással rendezem ált-ban szlákat, ám vhogy a bizalom előlegezve van s nagyon meg sem fordul fejemben, h ne fizessek...tudom Magyaro.-on ez kivitelezhetetlen lenne, mivel sokan visszaélnének vele-előbb a pénz aztán az áru szállítása...
..ezek szerint nem csak nekünk volt pozitív "csalódásunk",Média SCS, mikro vásárlás.Hát az egy nagy félre nyúlás volt, a benne lévő kaján kívül minden forrósodott, mondtam a páromnak, h másnap próbálja meg visszacserélni és vértezze fel az idegeit, mert lehet, h nem lesz egyszerű...kb öt percig tartott, meg sem nézték, h valóban igazak e a kifogásaink.Pénzt visszakaptuk, és elnézést kértek.....hát hű nahát.Van még mit tanulni :)
Megjegyzés küldése