Daisypath Anniversary tickers

2011. május 10., kedd

Erdbeerland

Lassan beérik a szabadföldi eper itt, Ausztriában is.
A piacokon kívül számos "szedd-magad" eperföldön is hozzájuthatunk a gyümölcshöz.
Bécs környékén pl. Guntramsdorf-nál, Tribuswinkel-nél, Wiener Neustadt-nál lehet majd epret szedni május végétől.
Részleteket lsd. Erdbeerland.

Kicsit messzebb, útban Sopron felé, Klingenbach határában is van egy hatalmas eperföld (a Google maps-en 47.766849,16.531742).
Mi tavaly ott jártunk.
Idén azt hiszem, hogy közelebbit fogunk kipróbálni.

Csatlakozik valaki? :-)

7 megjegyzés:

Robi írta...

Hát Én ezt el sem hiszem! :O De jó lenne, Én tuti mennék. :D

anyahajó írta...

Igen, feltétlen :) Nekem most nem működött a link, de ha eper van, csak jó lehet. Most már csak az időpontot kell kiötölni.

Nikol írta...

Anyahajó: majd szólok, ha van már eper és összehozzuk azt az időpontot. :-)

Nikol írta...

Robi: gyere te is. :-)

Nils Holgersonné írta...

én is, én is!! (mondta Kispipi)

nekünk eddig a kocsihiány szabott gátat az ilyesmiknek (na meg az eredendo lustasag, hogy tényleg kezünkbe vegyük a sorsunk) de ha beférünk valahová,jó móka lenne!

Nikol írta...

Kedves Kispipi (alias NH-né), a hely többé nem akadály. Hozzánk befértek. :-)
És rengeteg üres befőttesüvegem is akad, ha netán szeretnél lekvárt készíteni.
Szóval, maradjunk keep in touch.

Nikol írta...

Kedves Kispipi (alias NH-né): az autó idén nem lehet probléma, mert nálunk lesz hely az autóban. :-)
Majd összehozunk egy megfelelő időpontot.