Daisypath Anniversary tickers

2013. április 24., szerda

Tavaszi kertépítés

Terasz balról...
8 hónap 11 üzleti út... Végre itthon egy hónapig.
Természetesen az első utam azonnal a teraszra vezetett. Még Szingapúr előtt ültettem néhány új virágot optimista módon, abban a hitben, hogy mindjárt jön a tavasz.
Szerencsére mind megmaradtak, alig keletkezett fagykár bennük.
Majd múlt héten (egy újabb üzleti út után) - közvetlenül a reptérről - virágot vásárolni mentünk. Szereztem egy piros és egy sárga rózsát!
Futó rózsák és ha hinni lehet a leírásnak, egész nyáron virágozni fognak. Már nőttek is jó néhány centit. Nagyon büszke vagyok, hogy láthatólag jól érzik magukat nálunk.
és jobbról
A paradicsom palántáim kissé megsínylették a hosszú távollétemet, lássuk be a lányoknak nem akkora életcél a paradicsom termesztés, mint nekem. :-D
Még hátra van egy terasz asztal kivitelezése és nagy álmom, hogy kültéri padlódeszkát teszek a teraszra.
Mint pl. ilyet:
http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/categories/departments/outdoor/21957/


Sárga rózsa

Új virág

Piros rózsa

Jácintok

Mindenféle szekfű

A konyhaablak - növények bent és kint

1 megjegyzés:

Igor írta...

Willkommen zu Hause:-)