Daisypath Anniversary tickers

2010. október 7., csütörtök

A Spar arca

A hetekben új óriásplakát jelent meg Pierce Brosnan-al.
Előbb eltátottam a számat a pasi láttán. Annyira bámultam, hogy meg se néztem, hogy mit reklámoz. Aztán másodjára is így jártam.
Harmadjára azonban már sikerült a pasin kívül azt is észrevenni, hogy ő a Spar új arca.
A héten megkaptam a legújabb Spar-os reklámújságot. Azon is ő látható. Két oldalon is. Hááát, több, mint 5 percig tartott átrágnom magam az első oldalon.
De, hogy milyen termékeket reklámoz, azt nézzétek meg inkább saját magatok. :-)

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Na, a "szépfiu"! Szereti a jó kaját, hát nevét is adja hozzá. Miért baj az? :)))))))

Nikol írta...

Csilla: OK, de én a Spar-t nem gondoltam ekkora cégnek... Vagy tévedek?

Merugye Clooney meg a Nespresso az egy világméretű dolog. :-)