Daisypath Anniversary tickers

2010. május 29., szombat

Boldog ügyfél - a'la Homár

Lilla ajándékozni szeretne valami kicsi dolgot egy barátjának (most nem írom le, hogy mit, hátha olvassa). Ez a Valami csak Németországban fellelhető. Sebaj, rendeljünk. A minimális rendelési összeg 10 Euro, így 4 Valamit rendeltünk. A postaköltségből Lilla kiválasztotta a legalacsonyabbat (5,99 Euro), bár én mondtam, hogy az csak Németországra érvényes. Fizetni még nem kellett, vártuk a visszaigazolást.
Tegnap meg is kaptuk, hogy köszi a vásárlást, de sajnos a postaköltség nekünk, ide Ausztriába 20 Euro. OK, köszi, az túl drága, törölhetik a megrendelést - írtam vissza.
Erre néhány óra múlva jön a válasz, hogy na, jó kivételt tesznek velünk és megkaphatjuk a Valamiket az 5,99 Euros postaköltséggel, ha előre átutaljuk az összeget.
Mintha egy másik bolygón élnénk...

Ui: június 10-én meg is érkezett a csomag. Kaptunk hozzá még két mini üveg snapszot is ajándékba. A mai nap szlogenje: "Minden megoldható!" :-)

1 megjegyzés:

Notburga írta...

Sajnos, ezt én is ismerem. Az Amazonnál, könyvrendelés alkalmából jártam így, csak nekem nem engedtek a postaköltségböl, így könyv nélkül maradtam :((