Daisypath Anniversary tickers

2010. május 29., szombat

Új játszótárs

Ez itt a reklám helye. :-)

Rendes "osztrák" háziasszonyhoz illően pár napja átböngésztem a postaládánkba bedobált és a kilincsünkre kis zacsiban felaggatott reklámanyagokat. (Hihetetlen mennyiségű reklámújság érkezik naponta, hiába van kiírva a postaládánka, hogy szóróanyagok kíméljenek bennünket. Nem ér az semmit.)
A BILLA reklámújságjában leltem rá az 50%-os leárazásra. Az új "játszótársammal" már régóta szemezek a BIPA-ban, de kicsit drágának találtam. Most viszont féláron bevállalhatónak tűnt.
Íme a "játékszer": http://swiffer.de/
Van hozzá száraz törlőkendő, meg nedves is. A nedves törlőkendő szuper! Eddig mindenféle felmosófejjel próbálkoztam. De egyik sem igazán vált be. Elpiszkolódtak (OK, tudom, az a dolguk, de akkor is, olyan ronda egy fekete felmosófej...), magukba gyűjtötték a hajszálakat és azok eltávolíthatatlanul ragaszkodtak új helyükhöz. Na, én ezt is utálom. És ráadásul az itteni "parketta" csak egy vacak laminált izé, ami kicsit több víz hatására azonnal felázik az illesztéseknél. De felmosni meg néha kell.
Szóval a Swiffer-nek van vizes változata. Egyszer használatos, így nincs gond az elhasználódással, a hajszálakkal, nem kell csavargatni, nem áztatja el a parkettát. Csak rá kell illeszteni a nyeles fejre és már mehet is a felmosás. A végén pedig ki lehet dobni a törlőkendőt.
A száraz változata is klassz, akkor meg egy száraz törlőkendőt kell felaplikálni a fejre. Felszed minden szöszt, port, akármit a földről. És azt is el lehet dobni egy mozdulattal, ha már úgy érezzük, hogy elhasználódott.
Nekem mindkettő bevált!
Most épp a portörlő szettjével szemezek. :-)

Nincsenek megjegyzések: