Daisypath Anniversary tickers

2010. szeptember 20., hétfő

Szabad-e a táskába bepillantani a pénztárosnak?

A ma reggeli adás egyik témája ez volt. Előbb megkérdezték az utca emberét, hogy megmutatja-e kézitáskája tartalmát a pénztárosnak, ha az arra kéri.
Az adásba leadott megkérdezettek válasza igen volt. (Nyilván nem adták le a nemleges válaszokat, hogy nehogy rontsák az arányt vagy megzavarják a köznép fejét a végleges válasz kifejtése előtt... :-))
Aztán jött a szakember, egy jogász. Ő közölte, hogy ez nem szabályos, nem kell a táskánkat a pénztáros kérésére kinyitni. Hívjon rendőrt, ha rendellenességet gyanít. Egyedül a rendőr tekintheti meg a női táskák kihívásokkal küzdő, a férfi táskák jól szervezett tartalmát. Nem kell félnünk, hogy féltett titkaink betekintésre kerülhetnek a kassza pultján. :-)

5 megjegyzés:

Zsófi írta...

ma az ovinál új biztonsági őr volt, aki kérte, hogy nyissam ki a táskám. Belenézett és visszahőkölt tőle. Pedig a váltás ruhák benne se voltak :D

Nikol írta...

Hmmmm, ismerős, ismerős.
Én sem mutogatnám részletekig menően az enyémet. :-)
Csak azt nem értem, hogy egy pillantással hogy találja meg a miniatűr méretű atomfegyvert a pelenkák, cumisüvegek, női bisz-baszok között. :-)

Notburga írta...

Mi ezt már régebbröl tudjuk szerencsére. Adott esetben udvariasan közöljük a nemleges választ... Eddig még nem volt probléma belöle.

Nikol írta...

Notburga: És mi a helyzet a biztonsági őrökkel? Nekik is lehet nemet mondani?
Mondjuk eddig még senki nem akart a táskámba belepillantani. Végül is ennek itt nem sok értelme van.

Zsófi írta...

Nikol, én magam sem tudom, mi van a táskámban, simán lehet atombomba is :). Ugyanebben a táskában vittem már be biztosított koncertre bicskát, amit a férjem a zsebében felejtett, és a kapu előtt 2 lépéssel átdobott hozzám. Én besüllyesztettem a táskámba, táska le, én átsétáltam a kapun, őr belekukkantott a tatyóba és átengedett. Simán elvághattam volna sötétben vkinek a torkát, vagy felugohattam volna a színpadra és az énekest szúrom le.