Daisypath Anniversary tickers

2011. február 21., hétfő

Életjel

A kínai horoszkóp szerint 2011 a Nyúl éve. Szerintem meg a Sárkány éve.
Mert elárasztottak bennünket a problémák, gondok. Küzdünk nagyon ellenük, de olyan, mintha egy mesebeli sárkánnyal harcolnék. Levágom egy fejét és három nő helyette. Folyamatosan jönnek a mi életünkben is a problémák. Nem mind megoldhatatlanul nagy, sok az apró, könnyen megoldható, de ezek teljes mértékben lefoglalják az ember agykapacitását. Az enyémet biztosan...
A 2010-es év volt a "fent" év, a 2011-es lesz a "lent" év, de a "lent" után mindig "fent" jön, így nem aggódom igazán, inkább töretlenül küzdök a sárkányokkal. A bennem lakozóval is.
De úgyis én győzök, mert a mesében is mindig a jó győz. :-)

Hát, ezért nem nagyon vannak mostanában posztok. Mert épp nem látom magam körül a világot, épp a fennmaradásért küzdök, épp be vagyok zárva a munka-család-háztartás háromszögbe és ezekről a dolgkoról igazán nincs mit írni. De remélem ezen a hétvégén lesznek újabb élmények és akkor majd írok róluk. A jövő héten meg Kaprunba utazom egy konferenciára. Arról biztos lesz mit mesélni majd.

A mai élményünk mindösszesen annyi, hogy -6 fokra ébredtünk. És talán havazás is jön délutánra. Az ország nyugati felében már havazik.

Mindenkinek szép hetet kívánok!

5 megjegyzés:

Notburga írta...

Küldtem egy kis pozitív energiát!!! Remélem hat...

AnTalk írta...

Az a gond, hogy csak a mesében győz mindig a jó. (Ez most nem negatív energia akart lenni, még ha úgy is hangzik :-) )

Nikol írta...

AnTalk: de én egy mesében élek! :-)

Nikol írta...

Notburga: köszi, hatott! A poszt írása óta a felszálló ágban vagyok/vagyunk. :-)

wot írta...

Pedig tényleg a Nyúl éve. Illetve egyes interpretációk szerint a Macskáé. Nálatok már járt is macska, ezt jelzendő, a problémák csak az allergiád miatt vannak. :) A Sárkány éve jövőre lesz, addig szedd össze magad! :)