Daisypath Anniversary tickers

2013. február 16., szombat

Club Wien

Ezt már nem mertem tegnap este megjelentetni, mert 6 bejegyzés egy napra mégis csak túlzás... És különben is, akkor mi marad más napokra, ha már úgyis elhanyagoltam a blogot majd másfél hónapig. :-)

Szóval tegnap a metróban bukkantam a Club Wien kártya népszerűsítésére. Nem mai keletű a hír, sok-sok évvel ezelőtt (talán még 2007-ben) indította útjára a kártyát a bécsi városvezetés. 2011-ben ünnepelték a 100.000-ik tagot egy 62 éves meidling-i nyugdíjas férfi személyében.

A clubwien.at honlapon lehet igényelni az ingyenes kártyát. Ugyanitt a naptárban folyamatosan láthatjuk az épp aktuális programokat. De lehet kérni a wien.at ingyenes újságot is. Ha jól emlékszem azt mi alapból kapjuk is minden hónapban.
Természetesen járnak kedvezmények is a kártyára. A alábbi linken fel vannak sorolva a partnerek és a kedvezmények. Pl. a Bank Austria Kunstforumra 3 EUR kedvezmény jár a jegy árából. Így lesz 9 EUR-ból 6 EUR. :-)
De lehet vele olcsóbban pilates-ezni, táncolni, mozogni, szépülni és még kávézni is.

Megyek és regisztrálok is. :-D

Ui: talán mégis jó néha betegnek lenni. Egy kicsit lelassítja az embert, meg rádöbbenti arra, hogy mennyit veszít a rohanó hétköznapok során. Mert az elmúlt fél évben folyton rohantam. És sajnos nem lesz ez másképp az elkövetkezendő fél évben sem. De legalább most igazi pihenőt tartottam. Mert a szabadság sem pihenés. Akkor jön az otthoni restanciák feldolgozása. A téli szabadságom után egyáltalán nem éreztem azt, hogy kipihent lennék. Most viszont végre kezd eltölteni a kipihentség érzése. Mert egész héten az ágyban feküdtem. De ha nem vagyok beteg, akkor ezt képtelen vagyok megtenni. Ostoba emberi természet. :-D



Nincsenek megjegyzések: