Daisypath Anniversary tickers

2013. február 15., péntek

Délutáni kávézás és népszavazás

Az úgy esett, hogy holmi egy éves évforduló kapcsán nem kivánatos személynek minősítettem magamat otthon (teljesen saját elhatározás volt, mindenféle gyermeki presszió nélkül!). A betegségem miatt azonban alkalmatlan vagyok közvetlen társas érintkezésre, így a mára tervezett Lili gyömöszölés sajnos elmaradt.
Lett helyett egy orvoslátogatás és egy kiadós séta a karlsplatzi Starbucks-ig, ahol egy vicces kinézetű kávéval leptek meg.
Útközben volt alkalmam megszemlélni a kirakatokat és a kisebb-nagyobb plakátokat (végre-valahára nem rohantam, hanem nézelődtem).
Meglepődve olvastam, hogy újabb népszavazás lesz márciusban, hogy jelöljék-e Bécset a 2028-as olimpiára.
Remek! Bezzeg a parkolásról nem volt népszavazás... A mai eszemmel, helyesebben tapasztalatommal gondolkodás nélkül igent mondanék a fizető parkolásra. Mert manapság 25-40 percig tart a helyvadászat. Nekem simán megérné éves szinten az a 200 EUR, amibe a Parkpickerl kerülne. (Simán meg is igényelhetném, mert osztrák rendszámú autóm és Hauptwohnsitz-em van Bécsben.)
Pedig egyes pártok épp ez ellen kampányolnak az utcai plakátokon. Vagyis ismét ingyenes parkolást akarnak, azokban a kerületekben, ahol tavaly megszavazták a fizetést.
Most kivételesen nem értem Bécset.

(A bejegyzés a Starbucks-ban született fáradságos gépeléssel az okostelefonomon. Sajna nem jön be az érintőképernyő, kell egy tollat szereznem hozzá. :-) )

1 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

kár, hogy nem jöttél, szükség lett volna a szokásos mentőakciódra

remélem, a séta azt jelenti, hogy jobban vagy már!