Daisypath Anniversary tickers

2013. február 13., szerda

Wiener Eistraum

Az évszakok örök körforgásában a Rathausplatz-ra a korcsolya szezon köszöntött.
Megnyílt a Wiener Eistraum.
Egészen március 10-ig várja sok szeretettel a korisokat.
Ennek örömére mált héten csütörtökön Valentin-napi ajándéknak egy pár korcsolyát kaptam Lilláltól. Vadi újakat az Eybl sportbortból. A februári keresetéből vette nekem.
Még aznap este fel is avattuk a Rathausnál.
Hát, erős kezdő szinten vagyok még, mert minimum 10 éve nem koriztam, de azért fejlődőképes vagyok. Vasárnap is kimentünk, kicipeltük az éppen Bécsben állomásozó anyukámat a szakadó hóesésben. Már jobban ment, de még van hová fejlődnöm. :-)
De a korcsolyám egyszerűen szuper!
Természetesen lehet korit is bérelni 6.5 EUR-ért.
A korizás díja 6.5 EUR egész napra.
Szekrénybérlés 3 EUR és lehet korcsolyát is éleztetni 6 EUR-ért.
Aki teheti menjen ki, nagy élmény!

1 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

megyek, megyek az itteni koripályára mindenképpen a nagyobbikkal!:) végre nem vagyok beteg, so kedvem is van hozzá!tavaly kaptam én is rá :) és én amazonról rendeltem egy csinos db-ot, amit 2 napra rá visszaküldtem, mert amazon levitte az árát haha s lehet ilyenre hivatkozva kérni másikat, persze ugyanaz, csak olcsóbban :) azóta is imádom!! de idén még nem volt lábamon...

Lilla meg egy gentleLADY, ha lehet ilyet mondani! :)