Daisypath Anniversary tickers

2013. február 15., péntek

Korcsolya (és betegség)

Látszik, hogy beteg vagyok. Van időm bejegyzéseket gyártani.
Sajnos engem is elkapott az influenza, méghozzá elég rendesen. Hétfő óta ma van az első nap, hogy azt érzem, nem befelé, hanem kifelé megyek a betegségből.
Több, mint egy héten át fájt a torkom, 4 napon át masszív fejfájás gyötört, a hangom egy oktávval mélyebb a szokásosnál és olyan hurutosan köhögök, mint valami öreg dohányos. A háziorvos meg is kérdezte, hogy dohányzom-e. Sértődötten rá is vágtam, hogy nem, csak épp így köhögök. :-)
De már megint eltértem a tárgytól (úgy tűnik ez a betegség egyik szövődménye, hogy sosem arról írok, amiről tervezem). Szóval, íme itt az új korcsolyám. :-)

11 megjegyzés:

Thea írta...

Szervusz Nikol!

Jobbulást kívánok!

///A blogod elején volt egy bejegyzés, amiben fogorvoshoz mentél (ne haragudj, hogy ennyire visszanyúlok, de tegnap olvastam róla) és komoly összeget fizettél a fehér tömésért. Egyszer magam is jártam így, míg egy ismerősöm nem mesélte, hogy ő bizony még egyszer sem fizetett érte.
Ha újra menned kellene, előtte járj utána, kérdezd ki az ismerősöket, mert bizony itt is csónyán lehúzzák az embert, ha nincs résen.

Alma írta...

sziasztok! én úgy tudom, hogy az elülső fogakra ingyenes a fehér tömés, a hátsó fogakra viszont fizetni kell érte. Olyat még nem hallottam, hogy a hátsó fogba is ingyen lenne de ha tudsz róla akkor írd meg hgoy hol.
köszi

Thea írta...

Privátban szívesen.

Thea írta...

Khm.
Hol érhetlek el?

Hajnalka Nagy írta...

Én pedig azzal a tudattal éltem, h Krankenkasse fogorvosi ellátást nem téríti...akkor ezek szerint csak részben és bizonyos fogak tömését??
világosítson már fel vki! köszi!!!

amúgy nemrég hallottam vhol egy fogdokitól, h az összes tömött fogat (porcelántömés és tsai)2-3 évente cserélni kell szinte egytől egyig, mivel a fog és a tömés különbözőképpen tágul hőre, pl.eszel vmi jó meleget s netán iszol rá jeges teát, nah ott garantált az iciri-piciri repedés s tömés mellett, alatt szépen lukadni kezdhet s nem is látod csak mikor már fáj rosszabbik esetben...:(
most tervezem én is idén, h cseréltetem, de nem rajongok a gondolattól az tuti... 2,5 éve volt legutóbb s ezt a repedés izét sztem egyik-másik tömött fogamnál látom :(

Hajnalka Nagy írta...

Korcsolyát pedig használd sokat és egészséggel, Nikolett!!!!:)
No, és gyógyulgass még!

Nikol írta...

Leginkább a fogorvossal érdemes megbeszélni.
A gyökérkezelés cementtöméssel ingyenes.
"Fehér" tömés fizetős. A sima cementtömés nem. De azt nem tud mindenhová tenni, mert ronda. Rágófogakra tökéletesen jó. Nekem most olyannal tömte be a bölcsességfogamat. Oda abszolút jó.
De majd következik egy metszőfogam, azt már "fehérrel" fogja tömni, kb. 100 EUR lesz.
De az én fogdokim nagyon tuti, úgyhogy nem bánom, ha fizetnem is kell érte. :-D

Nikol írta...

Bocsi, de nem tudom pontosan a tömések közötti differenciát, csak ezeket a szavakat hallottam az orvostól.
De legközelebb, ha megyek megkérdezem, hogy mi a moha különbség van a tömések között. :-)

Thea írta...

Magam is utánajárok (itt) és referálok.

Hajnalka Nagy írta...

Köszi, Thea!

Thea írta...

Nincs mit!