Daisypath Anniversary tickers

2013. november 10., vasárnap

Idén a karácsony novemberre esik

Legalább is Lilla és az én fejemben. :-)
Még alig kezdtünk bele a novemberbe, de mi már készen vagyunk a karácsonyi ajándékok beszerzésével. Hihetetlen...
Nem szoktuk amúgy sem az utolsó pillanatra hagyni, de ilyen még nem volt.
Már megvettem a karácsonyi képeslapokat is, épp fő a kollégáknak immáron hagyományossá váló rumos almalekvár. Már egy selejtezésen is túl vagyok, mert lázas izgalommal kerestem ma a teraszra való világításunkat. Miközben nem leltem őket feneketlen felfordulást csináltam a spejzban, aminek apropóján rendet is tettem. Mondván úgyis mindjárt itt a Karácsony.
Elő akartam venni az adventi koszorút is, meg a karácsonyi dekorációt is...
Délután viszont rájöttem a fura izgatottságom és állapotom nyitjára! Karácsonyra készülünk el életem legstresszesebb projektjével a cégnél. És ez a dátum lebeg a szemem előtt. Minden nap ezt mantrázom, hogy csak Karácsonyig kell kibirni. És tudat alatt iszonyatosan tolom előre az időt, mintha ezzel közelebb kerülnénk bármihez is.
Lilla is hasonlóan lehet, mert ő meg az egyetemen hajt és nagyon várja, hogy az ünnepekre Pestre utazhasson.
Szóval mi már készen állunk a Karácsonyra.

Ui: a menüt is eldöntöttük a héten. Nooooormálisak vagyunk? :-D
Rumos almás lekvár Karácsonyra - 2013

Nincsenek megjegyzések: