Daisypath Anniversary tickers

2013. november 4., hétfő

Jézus csomagot kapott

Vagyis én kaptam. Csomagot kaptam, life*. :-)
Ma egész nap itthon voltam. Reggel jött a postás és hozott csomagot.
Majd most hívtak telefonon, hogy csomagom van. OK, jöjjön. Nein, nein. Paket. Sie hat ein Paket. Tür nummer 17S. Was? 17S. De hát mi a 19-ben lakunk. Name? Dobo. Ja. Paket. Sie haben. OK, OK, megkeressük. Wiederhören.
Nos, Lillával a 17S keresésére indultunk a házban. 17C-t találtunk. Ott laknak a nővérkék. Becsengetünk.
Érkezett csomagunk ide? Igen, igen. Átvették. Aztán Lilla meséli a "paket, sie haben, 17S" történetet. Nevetnek. Aztán nevetnek azon is, hogy épp reggel találkoztunk és mondtam, hogy ma végre itthon vagyok, akkor meg hogy nem jött fel hozzánk a postás? Nem értjük. Aztán ők is mesélnek. Mondják, hogy a postás átadta a csomagot, majd a kütyüjén be akarta írni, hogy ki vette át. Nézegette az ajtajukat, hogy milyen név van kiírva. Kleine Schwester Jesu. Így átvevőnek odaírta, hogy Jesus.
Dőltünk a nevetéstől.
Vicces dolog a nyelvtudás hiánya. :-D

*Opus - Live is Life (Bocsi, de ma valahogy mindenről valami dal jut az eszembe.)

1 megjegyzés: