Daisypath Anniversary tickers

2010. február 4., csütörtök

Húsvét

Az hagyján, hogy tegnap tavaszi idő volt, de a Merkurban megdöbbenve szembesültem, hogy megjelentek az első csokinyuszik, tojások a polcokon.

Jól meg is néztem őket. Mindig olyan tojásokra vadászom, amik valamilyen krémmel (nem csokoládé!) vannak töltve. Számtalan verziót láttam most belőlük. Tojáslikőrös, konyakos, epres, tejszínes tojások várakoztak még érintetlenül a polcokon. Dilemmáztam, hogy vegyek-e most vagy hagyjam későbbre. Végül a magyar boltokhoz szokott eszem győzött. Ezek most itt vannak, most kell megvenni őket.
Így hát felpakoltam vagy 10-féle édességgel a bevásárlókocsimat és reméltem, hogy a pénztáros nem néz hülye bevásárló turistának. A pénztáros biztos remek pókerjátékos, mert arcizma sem rezzent a korai beszerzésem láttán.
Végtére is jön a Húsvét és nem tudunk félreállni előle. :-)

Nincsenek megjegyzések: