Daisypath Anniversary tickers

2010. június 16., szerda

Születésnap osztrák módra

Van három darab bevásárlós kártyám - BIPA, BILLA, MERKUR.
Amikor tavaly igényeltem őket, akkor meg kellett adni a születésnapomat.
És igen, idén a BILLA és a MERKUR küldött születésnapi jókívánságot, melyhez 10%-os kupont is adtak. A BIPA-ba meg a legutóbbi vásárláskor személyesn adták oda a 10%-os kupont. Micsoda figyelmesség!
Az ERSTE Bankból viszont valamivel a szülinapom után hívtak, ám épp betegállományban voltam. Tegnap viszont elértek, bár ez egy kisebb frászt hozott rám. Mert kedvesen megkérdezték, hogy volnék-e oly szíves befáradni a bankba egy kis beszélgetésre a személyes bank tanácsadómmal? Aha, persze - nyögtem bele a telefonba. Gyorsan megkukkantottam a számlámat és az ERSTE-s honlapot is egyben. Ekkor megvilágosodtam. A 40 évet betöltötteknek van valami speciális ajánlatuk, de ehhez be kell fáradni a bankba. Jövő pénteken megyek, kiváncsi vagyok, hogy mit ajánlanak. Szerintem valami megtakarítás lesz az. :-D

Nincsenek megjegyzések: