Évek óta a vásárlásaink nagy részét (sőt, a teljes karácsonyi ajándékvásárlást) rajtuk keresztül bonyolítjuk. Pontosan így tettünk, amikor is egy Grohe csaptelepet kerestünk a konyhánkba tavaly szeptemberben. Kiderült, hogy az amazon.de-n a legolcsóbb. Az elmúlt 5 évben még soha nem volt semmi gondunk semmilyen termékkel, soha nem küldtünk vissza semmit, mert nem lett volna jó.
Meg is érkezett a csaptelep egy héten belül, az asztalosunk be is szerelte annak rendje-módja szerint. Majd néhány hete elkezdett ereszteni, az asztal lapjánál takaros kis tócsa gyűlt össze. Majd napról-napra nőtt a szivárgó víz mennyisége. Asztalosunk is értetlenül állt a jelenség előtt. Maga a csaptelep ereszt, márpedig azt szétszedni nem lehet. Így a csaptelep kapott egy csinos konyharuha gallért a nehéz napokra.
Most, hogy épp nem utazom annyit, kezembe vettem a dolgokat. A sarkon van egy Grohe szakszervíz, leküldtem Lillát, hogy érdeklődjön már egy kicsit, hogy megjavítanák-e. Merev elutasítás volt a válasz, merthogy nagyon jutányosan vettük az amazon-on, ezért sértődötten közölték, hogy biztos valami gagyit sóztak ránk és ők különben sem foglalkoznak külföldön vett áruk szervizelésével. Reklamáljunk az eladónál.
Oké, sebaj, ha ők nem segítenek, megoldom én. Az amazon-nál van 30 napos visszaküldési garancia. Hát, mi abból jócskán kicsúsztunk. Így írtam az ügyfélszolgálatnak a szomorú valóságról.
1 órán belül jött a válasz, hogy vagy küldenek egy ugyanilyen csaptelepet vagy visszafizetik a pénzt, de mindkét esetben vissza kell küldeni a hibás árut. A termék olcsósága miatt a pótlásnál maradtunk.
Gondoltam, most legalább 3 hétig csaptelep nélkül leszünk.Mindez múlt csütörtök délután történt.
Dáviddal, az asztalossal megegyeztem, hogy péntek délután jön és leszereli a rosszat. Innentől vadul felpörögtek az események.
Péntek délelőtt: az amazon értesített, hogy felvettek egy 0 EUR-os rendelést a termékre a nevemben, szólnak, ha megkapják.
Péntek délután: Dávid jött, hogy leszerelje a rossz darabot, de kiderült, hogy akkor a mosogatógép sem tudna működni, így elhalasztottuk a dolgot hétfőre, amikor is majd hoz mindenféle dugaszt a leszereléshez.
Hétfő délelőtt: az amazon értesített, hogy postázták a csaptelepet, szerdán érkezik. És elküldték a visszaküldéshez szükséges nyomtatványokat is.
Hétfő délután: az influenzám miatt elmaradt a leszerelés.
Szerda reggel 8 óra: a postás meghozta az új csaptelepet.
Csütörtök déli 12 óra: Dávid kicserélte a csaptelepet.
Csütörtök délután 2 óra: Lilla postára adta a hibás darabot. És nem kellet postaköltséget sem fizetni a visszaküldésért!
Egy percig nem maradtunk csaptelep nélkül és minden lezajlott egy héten belül.
Azt hiszem ezt nevezik sikertörténetnek! :-)
Köszönjük amazon.de!!!
3 megjegyzés:
köszönjük, szeretjük! :)
mi esetünkben a 3 év alatt elég sokx előfordult, h.a termék nem volt kompatibilis vmivel (PS2-vel vmi kábel, Bence bicajához a segéd mini kerekek, stb) s nagyon flottul ment mindig a visszaküldés... amúgy az account-odban ott van a Rücksendung dolog is, nem kell sokx nyomtatványra, emilre várni, Te magad is kinyomtathatod a Rücksendung-Etikett-et :) csomagolás, ragasztás és irány posta
Hajni: csak 30 napon belül van Rücksendung. Utána már nincs lehetőség rá (nem él a link). Ezért kellett, hogy küldjenek mindenféle nyomtatványt. :-)
oh, értem, köszi, jó tudni! :)
Megjegyzés küldése