Hanem amolyan (nem létező) fotelból vásárlók lettünk. Amazon.de, adlermode.com, handm.com, cunda.at, universal.at, eduscho.at a leggyakrabban használt online rendelős oldalaink.
Nagyon ritkán, de becsúszik, hogy nem a megfelelő méretben rendelünk meg valamit.
Nagyon birom az összes online bolt visszaküldős stratégiáját. Nem jó? Hát csak csomagold vissza, dobozold be, ragaszd a dobozra a számlához mellékelt visszaküldős matricát és irány a posta. Ott meg fizetni sem kell a csomagért.
A minap is ez történt, nem lett jó egy nadrág.
A postán kisebb sor volt, majd egy fiatalember kiintett a sorból, elkérte a csomagomat és elmagyarázta, hogy legközelebb nem is kell sorban állnom. A posta előterében van egy sárga csomagfelvevő készülék, használjuk azt. Kifelé menet meg is néztük Lacival.
Valóban ott van az automata készülék (azt nem tudom, hogy minden postán így van-e, de a Reumannplatz-on lévő új postán tuti így van). Leolvassa az ember a vonalkódot a visszaküldős matricán, beteszi a csomagot a nyílásba, majd megnyom egy gombot, mire az automata benyeli a csomagot és kiadja a feladásról szóló bizonylatot. Egyszerű és nincs sorbanállás.
Legközelebb így csináljuk. :-)
1 megjegyzés:
mi postánkon nincs így brühühü :( de legalább nagy sorban állások is csak ritkán :)
Megjegyzés küldése