Daisypath Anniversary tickers

2009. december 10., csütörtök

Fogadóóra

A minap iskolai fogadóórán jártam. Nem először.

Tetszik a módszer, amit Nóri sulijában alkalmaznak. Minden teremnél lóg egy papír az ajtón 10 perces beosztásokkal az adott tanárhoz. Másfél óra után 15 perc szünet jár nekik. Az ember megkeresi az adott tanár termét, a legközelebbi szabad időpontra beírja magát, majd továbbmegy a következő tanárhoz és ott is feliratkozik. Így az osztrákok. Én kicsit másképp csináltam. (Magyar vagyok vagy mifene?) Elbaktattam az első tanárhoz. Felírtam a nevem, majd leültem a folyosón, a terem előtt. Párc perc múlva felszabadult a tanár. Kiderült, hogy a többi szülő a máshoz vár. Kis tépelődés és bizonytalanság után, a váratlan helyzetnek látványosan megadva magam, bementem a tanárhoz.
Ugyanezt megismételtem a következő helyen is.
Egy óra leforgása alatt lenyomtam 3 tanárt.
Lilla sulijában nem ismerik ezt a módszert. Ott egy óra alatt egy tanárhoz jutottam be. El is jöttem utána.

Ui: az egyik suliban kaptunk egy tájékoztatót, hogy a járványos időszakra tekintettel mellőzzük a kézfogást. :-)

Nincsenek megjegyzések: