Daisypath Anniversary tickers

2009. december 10., csütörtök

Miért szeretek itt lakni?

Mármint a Favoritenben, ha nem is Belvárosban.
Én azért szeretek itt lakni:
- mert közel van a metró végállomáshoz és beérek a Belvárosba max. 20 perc alatt,
- mert eddig az összes céges vacsorára mehettem BKV (alias Wiener Linie)-val és akár két pohár sört is megihattam,
- mert a piac az utca végében van,
- mert a bevásárló utca 5 perc gyalog (egy klassz C&A-val),
- mert a munkahelyemre beérek 20 perc alatt autóval (igaz, WKV-val 1 óra...),
- mert az iskolák egy járművel megközelíthetők,
- és mert én szeretek itt lakni. :-)

Na és miért nem szeretem?
- Mert alig lehet parolóhelyet találni. Van amikor 20 percet kell köröznöm...
- Mert szemetes az utca. A kukákból folyton mellépotyog a szemét és nem szedik össze...
- Mert sok a kutyapiszok. Annak ellenére, hogy 36 Euro a büntetés. Már mindannyian beleléptünk legalább egyszer...

Nincsenek megjegyzések: