Daisypath Anniversary tickers

2010. január 11., hétfő

Okmányiroda - pozitív tapasztalat

Ez most nem szorosan Béccsel vagy Ausztriával összefüggő poszt, de pozitív tapasztalat, amit érdemes megosztani.

Január 6-án levizsgázott az autóm Budapesten. Ez eddig semmi különleges. De a forgalmiban már nem volt hely az új matricának, meg a dátumnak. Így az Autóklubtól kaptam egy papírt, hogy sikeresen levizsgázott az autóm. Ezzel a papírral kérhetek új forgalmit az Okmányirodán 30 napon belül. Klassz, gondoltam, de mi most megyünk is vissza Bécsbe...
"Főügyintéző" anyukámat megkértem, hogy hívja már fel a pesti Okmányirodát és kérdezze meg, hogy hogyan lehet új forgalmit intézni, mi kell hozzá. Ekkor már 7-e, csütörtök volt, én dolgoztam.
Anya visszahívott, hogy mi minden kell az ügyintézéshez, majd mondta, hogy nem is kell visszamennem Pestre, bármelyik vidéki okmányirodán el tudom intézni. Néztem egy nagyot, de innentől kezembe vettem az ügyeket. Nézzük csak, mi van közel a határhoz. Hegyeshalom. Fel is hívtam őket, de ők azonnal átirányítottak Mosonmagyaróvárra. Jó lesz az is.
Beszéltem az ottani Okmányirodával. Nagyon készségesek voltak. Persze, mehetek. Már holnap is. Reggel 8-ra. Nem, nem kell előre időpontot kérni. Csak menjek és húzzak számot. Biztos nem kell időpont. Jó, akkor megyek.
Közben eszembe jutott, hogy a személyim is le fog járni idén. Vajon azt is el tudnám intézni egy füst alatt? Okmányiroda ismét felhív. Persze, azt is lehet. Nem, nem kell időpont. De ha van netem, azért foglaljak. Van. Foglaltam. Péntek 9 órára.
Gyorsan kértem másnapra szabadságot. Simán kaptam. Jó utat és sikeres ügyintézést kívántak.
Pénteken szakadó hóesésben másfél óra alatt, néha halálos félelmben, de sikeresen elértem Mosonmagyaróvárig. Meg is lett az Okmányiroda. Ekkor 8:35 volt. Találtam fizetős parkolót. Na, most mennyi időre vegyek jegyet? Áááá, az ügyintézés órákat tart. Bedobáltam 240 Ft-ot az automatába és kaptam jegyet 10:50-ig. Szuper, addig csak elintéződik minden. Az Okmányirodán minden nagyon gördülékenyen ment, az ügyintézők rendkívül kedvesek voltak, senki nem oktatott ki vagy üvöltötte le a hajamat a fejemről.
9:40-re kész voltam mindennel.
Van új forgalmim, küldik az új személyit.
Szóval van még új csoda a nap alatt. :-)

5 megjegyzés:

Anyatünde (Bea) írta...

hú ez tök jó! Ájrópa meg minden... ;))

Zsófi írta...

de jó, rád találtam :)

Nikol írta...

Én is örülök neked! Szoktalak olvasni ám. :-)

Zsófi írta...

kitehetlek kedvencnek?

Nikol írta...

Persze. Megtisztelsz. :-)