Daisypath Anniversary tickers

2011. január 11., kedd

Izzócsere

Kiégett a jobboldali hátsó helyzetjelzőm. Laci Pestről hozott izzót. Nem mintha itt nem lehetne kapni, de úgyis járt a Tescoban, tehát vett egy izzókészletet is, meg plusz izzót a Merivába. Az izzóról kiderült, hogy opcionálisan működik vagyis leginkább nem. Még az üvegbúra is forgott a foglalatban.
Nem maradt más hátra, mint izzót venni Bécsben. Elgurultunk az egyik kisebb ÖAMTC állomásra, mert úgyis tag vagyok, hátha tudom használni a klubkártyámat is. Shopban mutatom az izzót, ilyet keresnék. Ja, ja, fáradjunk át a csarnokba, ott a fiúk majd adnak izzót. Be is mentünk a vizsgáztató/szerelő részlegbe. Mutatom ott is, hogy ilyen izzót szeretnék. A szerelő nézi, motyog, hogy ez egy mittoménmilyen izzó, majd sarkonfordul és már megy is raktárba. Válla fölött visszaszól, 2 Euro lesz. Én meg kiabálok utána, hogy kettő kellene. OK. Mire előveszem a pénzt, már jön is vissza az izzóval. Kifizetem. Semmi blokk, semmi klubkártya használat. Kicsit csalódott vagyok, hogy nem villoghattam Laci előtt. De legalább az izzó hibátlanul működik. :-)

Nincsenek megjegyzések: