Daisypath Anniversary tickers

2011. január 31., hétfő

Liebster blog

Kaptam egy kis meglepit Notburga-tól. :-)
Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál!
Én meg továbbküldeném Áginak, aki csodás babákat készít, de emellett nagyon sokat mesél Waldorf-os élményeiről ás 4 szép lányáról. Másik nagy kedvencem egy 3,5 gyermekes család kalandjai Malajziában. A Hannamikoltaron blog nevet legelőször Hanna Mikoltáron-nak dekódoltam. Napokig gondolkoztam (még a blogra kattintás előtt), hogy vajon hol lehet Mikoltár... :-) Majd kiderült, hogy ez három gyermek neve, Mikolt a középső kislány.
Ausztriából pedig AnTalk blogját emelném ki. Ő férfi létére ragad blogot és ír 4 gyermekes létükről Villach közeléből egy csodálatos panorámájú falu végén lévő házukból. És ne feledkezzünk meg az északi kalandokról sem. Mindkét blog Norvégiából jön. Katáék blogja egy talpraesett kisgyermekes család, míg Czelfrida blogja egy norvégül tanuló gyakorló óvónő életébe enged bepillantani.
...és itt vannal a szabályok:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

4 megjegyzés:

agnes írta...

Köszönöm, Nikol:)
minden jót,
Ági

AnTalk írta...

Nem is tudtam, hogy a blogolás kimondottan női tevékenység lenne. :-)
Ha nem linkeled be talán sosem találok rá a Hannamikoltaron blogra, pedig mennyi hasonlóság van bennünk.
Köszi.

Nikol írta...

Az ilyenfajta élmény-blogolásra gondoltam.
Nem nagyon látok férfi szerzőket ezeknél a blogoknál.
OK, nem olvasok túl sok blogot, tehát nem nevezném statisztikai mintának a megfigyelésemet. :-)
És örülök, hogy tudtam újat mondani. :-)

Kata írta...

Vegrevegre en is eljutottam a dolgom vegere :-)

http://hunexus.blogspot.com/2011/03/liebster-blog.html

Koszonom szzepen!