Daisypath Anniversary tickers

2011. március 11., péntek

Előre dolgoztam

Az egész a jó idővel kezdődött. Meg a befőttesüvegekkel. Meg az ajtódísszel. És a tavaszi nagytakarítással végződött.
Ha péntek és Bécs, akkor rendrakás és takarítás. Már reggel elkezdődött. Hetek óta hiába beszéltem az üres boros és szörpös üvegeknek, csak nem voltak hajlandóak megtalálni a szelektív gyűjtőbe vezető utat. Nem voltam elég hatásos... Nem meglepő... Viszont tegnap a szelektív gyűjtő mellett parkoltam, így ma reggel magam mutattam meg a jobb napokat is látott üvegeinknek a nirvánába vezető utat.
Délután azonban szembesülnöm kellett egy másik ténnyel, hogy a befőttesüvegeim még mindig az ajtó előtt dekkolnak, mert ők meg a pincébe vezető utat nem találják néhány hete. Ezen a problémán is segítettem. Személyesen.
Aztán jött a portörlés (alaposan, a szekrény tetején is), néhány téli ruhadarab elrámolása, az újságok selejtezése, a konyhai tárolódobozok letörölgetése, porszívózás (az ágyak alatt is!), a WC kirámolása és alapos fertőtlenítős lemosása, a fürdőszoba takarítása, a krókuszok elültetése, majd ezen tevékenység miatt egy újabb porszívózás, a tavaszi ajtódísz felrakása és legvégül a felmosás. Az ablakmosás holnapra maradt.
Aztán kétségbeesetten számoltam, hogy Húsvétig még 6 hét. A tavaszi nagytakarításom nem fog addig kitartani...
A rest kétszer fárad - tartja a mondás. És a nem rest? :-)

Ui: szombat délelőtt az ablakmosást is abszolváltam és a függönyök több, mint 50%-a is tisztára mosódott.

Nincsenek megjegyzések: