Daisypath Anniversary tickers

2011. március 2., szerda

Kaprun - beszámoló

Üzleti úton vagyok. Helyesebben egy konferencián. Ténylegesen. Azt hittem, hogy a szállodán kívül ma valami másról is be tudok számolni, de sajnos majdnem 6 óráig konferenciáztunk. Most meg épp egy megbeszélésre várok...
Szóval akkor a szállodáról.
Vadiúj wellness hotel. Tavaly ősszel nyílt. Két részből áll, a wellness és a hotel részből. A wellness részleget lehet kívülről is látogatni bárkinek. Pénzért. Természetesen a szállodából is megközelíthető, de a karórának álcázott chip nyitja az átjárót. Van rengeteg medence, hideg, meleg, mély, hosszú, pancsolós, csúszdás. Vannak nyugágyak. Nyáron kint, télen bent. Van szauna, masszázs, szolárium, fitness terem. Minden, ami egy jó wellnesshez kell.
A szálloda jó. De érdekes. A megjelenésre nagyon sokat adtak, emiatt egy pár dolog viszont érdekesre sikeredett.
Ami jó:
- van fürdőköntös a szobában (OK, egy wellness szállóban ez alap)
- van ingyenes internet mindenhol
- a minibár ingyenes - OK, alkohol az nincs is benne :-)
- van gyümölcs a szobában
- az ágy nagyon kényelmes
- csodálatos a panoráma mindenhonnan és minden szobának van erkélye.
Ami "érdekes":
- nincs a bőröndnek helye - én a dohányzóasztal alatt tartom...
- a csap nagyon dizájnos, csak az a baj, hogy ezerfelé fröcsköl ahogy a mosdókagylóba ér...
- tele van a szoba világítással és gondos kezek minden áldott reggel felkapcsolják, hogy az én gondos kezem minden este lekapcsolhassa az összeset (micsoda probléma, tudom)
- TV-t nem lehet közvetlenül az ágyból nézni, az csak a "nappali" részlegben a kanapéről nézhető (tegyük hozzá, hogy még be sem kapcsoltam...)
- a WC-t egy üveg tolóajtó választja le a fürdőszobából (mondjuk egydül vagyok, így soha nem kell becsuknom, miről is sírok...)

És legvégül, a szálloda a semmi közepén van, majd' 20 perc sétára a falu központjától és a sípályáktól. Ha tudnék síelni sem választanám ezt a szállodát főhadiszállásnak. Az áráról már nem is beszélve. :-)
Viszont konferencia szempontból valóban nagyon jó, mert ugye az embernek esélye sincs kitenni a lábát, így legalább legyen házon belül elkényeztetve.

De azért a helyzetünk nem teljesen reménytelen a hegyi élményeket illetően. Holnap 13 órától valamilyen outdoor activity-t szervezetek mindannyiunknak. Egyelőre titok, de mi valami szánkózásra vagy motoros szánnal száguldozásra tippelünk. Majd megírom mi lett a meglepetés.

2 megjegyzés:

Emőke írta...

sokáig töprengtem, mire rájöttem, hogy az a fémizé nem valami asztal lába, hanem maga a csap? Ugye jól tippeltem? :))

Nikol írta...

Emő: igen, jól gondoltad! Az maga a csap egy joystick szerű szerkentyűvel, ami a vizet képes szabályozni. Mire rájöttem, hogy hogyan kell megynitni... Rekord idő volt. Negatív. :-)