Daisypath Anniversary tickers

2013. március 18., hétfő

Levelek családomnak - Hétfői mindenféle


Azt hittem, hogy a munkával töltött nap amolyan eseménytelen nap féle lesz.
A csudákat!
Mikor kijöttem az irodából a közel 9 óra légkondicionálásban töltött idő után a meleg még szembetűnőbb volt, mint eddig. Az utcán pedig hömpölyögtek az autók. Visszavonom Szingapúr jó illatú jelzőjét, ma kimondottan büdös volt. És az aszfaltból is dőlt a meleg, amit eddig nem tapasztaltam. Az autók mellé jelentős embertömeg is társult. Kérem vissza a hétvégét!
Sajnos az eseménytelenség (téves) előérzete miatt nem hoztam fényképezőgépet, hogy megörökítsem a változást. Majd holnap pótolom.
Visszaballagtam a szállodába cipőt cserélni, zártat nyitottra. Az irodában legfagyna a lábam szandálban.
Közben rendesen beborult, így a szállodából kifelé menet megkérdeztem az ajtónálló fiút (nem automata Az ajtó, így rendszerint a boy-ok nyitják-csukják a vendégeknek), hogy vajon fog-e esni. A válasz ez volt: Maybe yes, maybe not. Magyarul: talán igen, talán nem. Nem ő volt az elmúlt napokban az egyetlen, akitől megpróbáltam az időjárásról értekezni. Sikertelenül. A tegnapi nagy eső előtt a boltosfiú meglepődött ugyan a kérdésemen, de határozottan állította, hogy nem fog esni. Szóval a helyiek nem sokat törődnek az időjárással, az előrejelzéssel meg aztán végképp nem.
Így felvérteztem magam esernyővel és vacsora vadászatra indultam.
Ami még mindig nem egy egyszerű feladat nekem. Az egyik hely nem tetszik, a másik helyen mexikói, a harmadik helyen, török vagy perzsa vagy egyiptomi kaját kínálnak. Amott meg vizipipáznak. Ez meg egy kávézó. Ahol meg ennék, ott meg minden asztalnál ülnek. Ahhoz még nem vagyok elég magabiztos, hogy másokhoz odaüljek. Tudom, hogy ezt itt szokták, nem lennének meglepve, de talán majd a 2. hét vége felé leszek majd ilyen bátor.
Séta tovább. Kis híján Pizza Hutra fanyalodtam, de aztán láttam egy kínai gyorsétkezdét, ahol leves is volt. Gombóc leves! Mi mást kereshetnék én? Mitagadás ez a gyengém. :-)
Itt a gombócos (dumpling) levest három féle módon lehet rendelni. Gombócot levessel, gombócot szárazon és gombócot tésztával levesben. Én ez utolsó verziót választottam. 4 dollár volt mindösszesen.

Nem lehet ezzel az idétlen iPaddel rended bejegyzést írni. Írtam még egy csomó mindenről, de elveszett.
Ezt most közzéteszem és majd holnap reggel folytatom nagygépről.

Természetesen ezek a bejegyzések minden olvasómnak szólnak, hiszen nyilvános a blog! Csak meg akartam különböztetni valahogyan, hogy ezek nem szokványos bécsi bejegyzések. Bár aki beleolvas, rájön enélkül is, tudom. :-)



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi zavar az iPaddal kapcsolatban? A billentyüzet hiánya?

Nikol írta...

Nem, nem a billentyűzet hiánya a legzavaróbb. Valószínűleg inkább a böngésző hibája, hogy gépelek, gépelek, majd egyszer csak kifutok az balakból és nem látom többé, hogy mit is írok. És nem lehet scrollozni sem. Egy bizonyos sornál megáll és nem hajlandó attól lejjebb mutatni a bejegyzés többi sorát.
Hiába mentem el, majd nyitom meg újra, nem látom. Meg tegnap elveszett a fele, amit írtam, mert az internet kapcsolat nem volt túl stabil. OK, ez nem az iPad hibája, de akkor is bosszantó.
Mindegy, ma még megpróbálok Opera-t telepíteni és megnézem, hogy azzal jobban működik-e.
De az tény és való, hogy egy valóságos billentyűzettel gyorsabban gépelek. De akkor meg elvész az iPad kompaktsága.
Mindegy, nekem nem a kedvenc kütyüm.
Hírolvasásra, gyors információhoz jutáshoz, térkép nézegetéshez tökéletes. De komolyabb munkára számomra nem alkalmas.
Elmélkedés befejezve. :-)

Névtelen írta...

Hasonlóan gondolkozom én is, ezért nem vitt rá még, hogy vegyek.
Ha veszek, akkor csak valami kiegészítö billentyüzettel, azt már tudom.