Daisypath Anniversary tickers

2013. március 20., szerda

Levelek a távolból - Autók Szingapúrban

Nincs is annyi autó az utakon, mint amennyi lehetne.
1. Nagyon drágák az autók - vallják a helyiek. 20-40e EUR márkától mérettől függően. Erre mondjuk azt mondom, hogy ez Ausztriában is kb. ennyi.
2. Viszont ehhez még hozzájön 20-30e EUR extra díj, amit azért kell kifizetni, hogy a következő 10 évben autót birtokolhass. Enélkül nem is vehetsz autót! Ha lejár meg kell újítani.
A kollégám szerint, ha egész évben nem enne semmi, hanem minden fizetését az autóra költené, akkor talán az épp kifutná.

Ma munka után csaptam egy gyors vacsit egy közeli helyen, majd hazajöttem. Kezdek fáradni és még előttem a hétvége jobbnál jobb programokkal. :-)

Hazafelé azon gondolkodtam, hogy hol vásárolnak be vajon a helyiek?
Mert ruhát, órát, táskát, cipőt, ékszert azt tudom, hogy hol vesznek. De még naaaagy szupermarketet nem láttam sehol. Természetesen vannak kisebb boltok, ahonnan az éhenhalástól megmenthetjük a családunkat, de egy nagybevásárlást ott nem lehet megejteni.
Ennek még utána kell járnom feltétlenül.

1 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

nah, erre mondom NHnénak, hogy tessék! amit díszkivilágításra meg másra szórnak el, itt behozzák, legalább nincs annyi autó egy ekkora városban, ha már bazi drága, akkor inkább tömegközlekednek, ami az előző vmelyik posztodból kiderült nem is drága!! 7főn menten be Bécsbe Bencével fejlesztő ( pumukli)tornára Schwedenplatz-ra és Mödlingből 10 eurómba fájt csak az utazás!!(8 lett volna amúgy, mert első jegyvételt vonatnál elrontottam, de akkor is drága! 6 volt a foglalkozás, ami teljesen rendben volt)
...vennék havi bérletet talán, de havi 4 alkalom miatt nem érné meg és a vonat akkor is annyi, amennyi... agyalok ezen még az tuti..:D