Daisypath Anniversary tickers

2013. március 24., vasárnap

Levelek családomnak - Reggeli elmélkedés

Ma nem hagytam magam nem felébredni 7 órakor, így jutott reggeli narancslé rendben.
Reggeli köznen volt időm elmélkedni.
Pl. hogy nem éri meg óriási pólóban, papucsban, kissé khm alulöltözötten flangálni Szingapúrban. Mert szerintem ezért kapott el Peter, a szabó tegnap. Mert kihívást jelentettem a szemében. Amolyan "hogyan csináljunk a rút kiskacsából hercegnőt" eset lehettem számára. Mondjuk miből gondolta, hogy egy ilyen alaknak van pénze, azt nem tudom. :-)

Aztán van még egy másik, mondjuk kevésbé érdekes megfigyelésem. Itt nem használják a "thanks" kifejezést. Mindenki " thank you"-t mond következetesen. Már én is leszoktam a rövid verzióról. És rendszerint bólintok hozzá, ahogyan ők is teszik. 3 hét alatt alaposan átformálódom. :-)

Tegnap vettem jegyet a Night Safari-ra. Jövő csütörtök este megyek. Nem mertem hétvégét választani, mert ők is azt mondták, hogy akkor nagyon sokan szoktak lenni. péntek meg amúgy is munkaszüneti nap, tehát alhatok tovább ( ha lemondok a reggeliről). Az idegenvezető lány adott 10% kedvezményt, ha tőle veszem meg akkor és ott a jegyet. Hát, megvettem. Akkor és ott. Amúgy itt mindenki imád kedvezményeket osztogatni. Az ajándékárus is adott kedvezményt a sárkányaimra. Kérni sem kellett. De ezentúl majd alkudozni fogok, az ment Egyiptomban is. :-)

Mindjárt indulok Sentosa-ra, a viz alatti világ felfedezésére. Nem akarok későn menni, mert biztos kismillióan lesznek. Meg 11 órakor delfinshow lesz, azt jó lenne elérni.
Na, léptem is, szép napot nektek!

Nincsenek megjegyzések: