Daisypath Anniversary tickers

2015. április 20., hétfő

Apró örömök - India

1 hét után megkaptam a céges belépőkártyámat. Ki is próbáltam azonnal. Működik! :-)
Azóta jövök-megyek mindenfelé egyedül. Még a 8. emeletre is felmentem kávét inni a délutáni szünetben önállóan. És szerintem ma a kelleténél többször éreztem piszkosnak a kezemet. :-)

A nappaliban és a hálószobában is van külön légkondicionáló, de egy távirányító van hozzájuk. Természetesen mindkettő külön állítható. Be tudom kapcsolni az egyik berendezést anélkül, hogy a másik is bekapcsolna.
A távirányítón van egy csini digitális kijelző, ami mutatja az órát is. Szépen beállítottam rajta a pontos időt és most a távirányítót hurcolászom magammal óra gyanánt, annak megfelelően, hogy épp hol tartózkodom.
Tudom, a mobiltelefon is mutatja remekül az időt, de ahhoz meg kell nyomni rajta egy gombot. A távirányító kijelzőjén azonban azonnal látszik.

Pár nappal ezelőtt langyos vagy majdnem hideg vízben zuhanyoztam vagy másfél napig. Már épp fel akartam hívni a recepciót, amikor is bevillant az agyamba, hogy a fürdőszobai villanykapcsoló mellett van egy "hot water" kapcsoló. Talán előbb meg kellene nézni, hogy be van-e kapcsolva. Megnéztem és tanácstalanul álltam, hogy a kapcsoló aktuális állása vajon mit is jelent.
Más nem maradt, mint kipróbálni a kapcsoló másik állását. Ekkor kigyulladt egy lámpácska rajta. Még nagyobb dilemma, hogy ez most jó-e nekem vagy sem. Gondoltam várok 5 percet, majd megengedem a meleg vizet. És lássatok csodát, jött meleg víz a csapból. Azóta gondosan ellenőrzöm, hogy világít-e a kapcsoló mielőtt megkezdem a fürdést. :-)

Megtaláltam az angol nyelvű csatornákat a TV-n. A 321-es csatornánál kezdődnek! Nem voltam elég türelmes az elején. :-) Már néztem mindenféle sorozatot, mint Született feleségek, Big Bang Theory, Két pasi meg egy kicsi.

Nincsenek megjegyzések: