Daisypath Anniversary tickers

2015. április 26., vasárnap

Evés-ivás - India

Már nem pánikolok annyira a víz miatt.
Nem azt mondom, hogy megiszom a csapvizet, mert azt azért nem. Sőt, még mindig ásványvízzel mosok fogat.
De már nem törölgetem kétségbeesetten, ha az arcomba folyik, nem rettegek, hogy az itteni vízzel elmosogatott edényekből vagy kanállal kell enni. A kantinban sem rettegek már, hogy mit adnak és hogy a kanalakat vízben tárolják (hogy ne szállja össze a por és a legyek).
A múltkori epres-banános lassi sem ártott meg.
De azért nem ennék-innék mindenhol továbbra sem.

A vihar estéjén nagyon későn tudtam csak eljönni az irodából, így a kollégám felcipelt vacsorázni a 8. emeletre. Salátát és szendvicset ettünk, mert mondtam, hogy én csak valami könnyűt szeretnék.
Apropó, húst vagy másfél hete nem ettem. Nem hiányzik. Ellentétben a hallal. Na, az hiányzik.
Szóval a vacsi mellé járt egy pohár limonádé. Egy életem, egy hasmenés, megittam.

Amióta Indiában vagyok, a székrekedés messzire elkerül. Szent meggyőződésem, hogy minden ételbe hashajtót kevernek...

Klasszikus menü,
bár egy curryvel kevesebb van rajta
A kantinban továbbra is a kedvencem a menü. Ez az jó nagy adag rizsből, különféle zöldséges curry-kből, néhány nyers zöldségből (főleg uborka és répa), vízzel higított curd-ből és valami édességből áll. Annyira laktató, hogy nem is szoktam vacsorázni.

De lehet grillezett szendvicseket is kapni, meg lencse salátát, omlettet, ázsiai tésztaféléket. Akad nem vegetárinus étel is, de csak módjával. Teljesen jól elvagyok a vega kajával tényleg. Csak legyen hozzá csapati. Naan sajnos nincs a kantinban.

A spejz szekrényem
A hűtő
Őszintén meg kell vallanom, hogy a kantinon kívül máshol nem ettem eddig még. Nagyon ritkán vagyok éhes és vagy a munkahelyemen vagyok vagy itthon, amikor ebédidő van. Szóval éttermi tapasztalatokról ezidáig nem tudok beszámolni.
Helyette nézegessétek a spejz szekrényemet és a hűtőmet (a kék dobozok az apartman tartozékai, maradnak).



Őrölt kávék
Instant kakaó
És még egy fontos megállapítás, itt minden kávéőrlemény tartalmaz cikóriát. A % változó, de mindenben jelen van. Talán speciális kávé-tea üzletben lehet 100%-os kávét kapni. Azt még nem próbáltam. Végül is a cikóriás mix is jó. De ugyanez a helyzet a kakaóval és a malátával. Valamelyik nap a kisboltban átnéztem az összes instant kakaóport. Még a Cadburry-sben is volt maláta. Így nekem is ilyen jutott itthonra.


Nincsenek megjegyzések: