Daisypath Anniversary tickers

2015. április 29., szerda

Életjel - India

Nem sok említésre méltó dolog történt errefelé vasárnap óta, de azért mégis eszembe jutott néhány megosztásra méltó dolog.


  • Remek jó lett a curd. El is fogyott 2 ebédre. A kollágám csak nézte, hogy nekem mim van az ebédhez. :-)
  • Tegnap vettem két nagyon szép kék sálat. Ma figyelem, hogy hogyan is kell viselni. Mert az én nyakamban olyan bénán álltak. Ki is mostam őket gyorsan, hátha az segít. Mert elég durva volt az anyaguk, Sajnos az egyik rettenetesen ereszti a színét. Nem akarom tudni, hogy milyen színe lesz majd a nyakamnak, ha megizzadok...
  • Apropó, mosás. A fiatal kollégámtól megtudtam tegnap, hogy kézzel mos! A lakásban, ahol lakik egy barátjával, nem nagyon van hely a mosógépnek és a tulaj egyébként sem támogatja az ötletet. Nem akar átalakítást a lakásban a mosógép miatt. Szóval férfi létére maga mos. És ezen felül minden reggel maga vasalja az ingjét. Csak kicsit voltam ledöbbenve. Egyébként itt péntek kivételével mindenki ingben jár. A péntek a laza nap, akkor szabad bármit viselni.
  • Jó eséllyel pályázom a "Bangalore ördöge" pólóra biciklizés közben. És ezt nem a gyorsaságomra kell érteni, hanem a kerszteződéseken való áthaladási technikámra. Leginkább egy merülésre emlékeztet a dolog. Olyanra, mint amikor az ember vesz egy mély levegőt, befogja az orrát és lassan a víz alá merül. Szóval az ördög lánya a kereszteződés előtt lassít, szemlélődik egy kicsit, majd ha úgy véli, hogy az autók minden irányból elég lassan jönnek, akkor vesz egy nagy levegőt, becsukja a lelki szemeit, nem néz sem jobbra, sem balra, csak halad előre, majd konstatálja, hogy átért. De hogy mi volt az az éktelen dudálás, azt maga sem érti... Kár hogy nincs fejkamerám, szívesen felvenném.
  • Mivel van a fiókomhoz kulcsom, így nem kell napi szinten a laptopot hurcolászni. Helyette belefér a táskámba egy váltás blúz. Mert azért a bicajozás közben reggel igen csak kimelegszik az ember. Így pólóban jövök, majd átcserélem dolgozós blúzra, miután kicsit lehűltem. Tegnap vettem egy parfüm dezodort is, amit behoztam. Most itt illatozok. :-)
  • Tegnap este nem tudtam venni zacskós tejet. Két boltban is jártam, de egyik helyen sem volt. Így most nem lesz újabb curd-öm. Mert azt csak friss tejből lehet csinálni, tartós nem jó hozzá. Majd a jövő héten.

Nincsenek megjegyzések: