Daisypath Anniversary tickers

2015. április 21., kedd

Ma reggel - India

Draga jo ferjemnek sok szeretettel a reggeli kaveja melle. :-)

Ma reggel ismet megszolalt a tuzjelzo. Kovalyogtam egy sort (reggel 7 ora, epp csak hogy felebredtem, bar mar az elso korty kaven tul voltam), hogy most mit is csinaljak. OK, az iPad a kezemben, azt leviszem. De pizsamaban vagyok es nincs is rajtam melltarto. Jo, akkor felveszek egyet. De egeszen biztos, hogy ez tuzriado? Reggel koran, ebben a szep napsutesben? Es mi lesz a tobbi holmimmal? Jo, inkabb felhivom a recepciot. Felhivtam oket. Kerdezem, hogy ez most valodi tuzriado? Mire a valasz: azonnal utananezunk es visszahivjuk, asszonyom. Ezzel letettuk.
Meg alldogaltam egy darabig a szoba kozepen, hallgatva a vijjogast es arra gondolva, hogy a mai kavem is ki fog hulni. Hirtelen elhallgatott a riaszto. Termeszetesen azota sem hivtak vissza. Persze most mar minek, ugyis okafogyott az ugy...

Az indiai mangot meg kereszteztek a kortevel! Alig van mango ize, korte ize viszont annal tobb. Nekem nem izlik. Meg van ket szem belole.

A kavefozo remekul mukodik, csak a kaveknak nincs kave ize... De sebaj, a delutani kave a teton 16 rupiaert, na az kave!

Nincsenek megjegyzések: