Daisypath Anniversary tickers

2015. április 17., péntek

Megállíthatatlanul közelít a hétvége - India

És a holnapi egész napos sztrájk. Ami azt jelenti, hogy nem lesz tömegközlekedés és a boltok is zárva lesznek.
Valamint a kollégák szobafogságra ítéltek. Közölték, hogy ne menjek az utcára napközben. A sztrájk miatt.
Pedig én vásárlást terveztem, meg mosodába vinni pár holmit. És holnap lett volna a nagy napja, hogy szerezzek egy bicajt.
De így most marad a vasárnap. Szerencsére itt a boltok nyitva vannak vasárnap, nem akarják a családokat a vásárlás ördögétől megóvni.
Y. ma ebédnél már szervezte a vasárnapomat. Kitalálta, hogy elvisz golfozni magával. Csak pislogtam és nyeldekeltem, mert izéééé, nekem más terveim voltak.
Végül sikerült kinyögnöm, hogy vásárolni készültem, meg bicajt szerezni. Erre lelkesen közölte, hogy délelőtt golfozunk, délután meg elvisz vásárolni és bicajt szerzni.
Tulajdonképpen tetszik az ötlet, de kiváncsi vagyok, hogy mennyi fog megvalósulni belőle. :-)

Ma meg hamarabb befejezem a munkát, hogy még el tudjak a boltba lépni vizet és tejet venni. Mert mi lesz, ha a sztrájk mégsem fejeződik be holnap vagy elszabadul a szellem a palackból és annyi lesz a vasárnapi terveknek.

Nincsenek megjegyzések: