Daisypath Anniversary tickers

2015. április 25., szombat

Csip-csup ügyek - India

Szombat van. A mindenféle ügyintézés napja.

Mint pl. pénzfelvétel. A múlt hét végén a plázában nem volt pénzváltó. Gondoltam nem baj, akkor használok valamilyen ATM-et. Kettő is van a kisbolt mellett.
Kipróbáltam mindkettőt, egyik sem fogadta el a bankkártyámat. Még van készpénzem és a legtöbb helyen tudok hitelkártyával fizetni, de azért jól jönne még egy kis pénz. Majd holnap kifaggatom Y-t, hogy hogy jutok én itt készpénzhez.

Bejelentkeztem a fodrászhoz is. A biciklizéshez és ehhez a meleghez hosszú a hajam. Meg izé... a kisördög és tsai. Gondoltam, ha már 6 hétig itt vagyok, akkor nem hagyok ki egy ilyen tapasztalatot. És különben is, mi bajom lehet belőle, a hajam gyorsan nő. :-)
Szóval a szépségszalon recepciójánál érdeklődtem a hajvágás menetéről. A kislány megkérdezte, hogy senior vagy nem-értettem-milyen fodrászt szeretnék. Mutattam, hogy izé, nekem rövid hajam van, ami itt elég ritka a nők körében. Erre javasolta, hogy akkor legyen egy senior. Elfogadtam. 10:30-ra mehetek vissza. Nagyon kiváncsi vagyok. Még soha nem jártam külföldön fodrásznál, pláne nem Indiában, ahol a nők hoszú hajúak. Azt hiszem, hogy szeretek veszélyesen élni. :-)

Nem is írtam, hogy valamelyik este rámtört a személyzet. Van az ajtón belülről zár, plusz fel szoktam kapcsolni a "ne zavarjanak" világítást, ha itthon vagyok. Ez alkalommal valamiért nem zártam be az ajtót, bár a "ne zavarjanak" világított. Gyanútlanul olvastam az ágyban, amikor is zajok hallatszottak az ajtóból és megjelent a személyzet egy fiatal tagja teljes valójában az előszobámban. Pont odalátok az ágyból, így lelkesen kikiabáltam, hogy itthon vagyok ám. Mire motyogott valamit a fiú, és villámgyorsan kirohant. Pedig csak a tiszta ruhát hozta volna szegény. Annyira megijedt, hogy aznap már nem kaptam vissza a mosott ruháimat. :-)
Azóta gondosan zárom az ajtót belülről.

Van ugyebár indiai telefonszámom. Működik is szuperül, amit mi sem bizonyít ékesebben, mint hogy napi legalább 3 nem fogadott hívás és fél tucat reklám sms érkezik rá. Hétközben le van némítva, de ma adtam rá hangot, mert várom Y. hívását. Most megcsörrent. Gondoltam felveszem, mert a fodrászatban is elkérték a számomat. Hát, ékes hindi nyelven egy automata hölgy próbált nekem elmesélni valamit. Letettem. A kollégák telefonszámai el vannak mentve, ezután más hívást nem fogok felvenni. :-)

Mára még egy Decathlon-os vásárlás van betervezve. Mert úgy néz ki, hogy két hétvégén is városon kívüli program lesz, ott alvással. Tehát kellene egy hátizsák, amibe belefér 2 napi cucc. A munkába járós hátizsák kicsi, bőröndöt meg nem vinnék. És az én drága jó uram azt mondta még otthon, hogy majd veszek hátizsákot itt, ne vacakolja a kihozatallal. Hozzáteszem, hogy ebben igaza volt, mert otthon is venni kellett volna és amúgy is volt cuccom bőven kifelé. Visszafelé meg még jól is fog jönni egy nagyobb hátizsák.
Szóval ma szerintem a ház autójával és sofőrjével elvitetem magam a Decathlonba. Majd megkérem, hogy várjon meg, mert ez a vásárlás nem fog órákig tartani és akkor nem kell aggódni a hazaút miatt.

Holnap meg kirándulni megyünk Y-al. Most nem fogom hagyni magam és ha nem hív este 6-ig, akkor én fogom felhívni. Kemény leszek, mint a vídia. :-)

Nincsenek megjegyzések: