Daisypath Anniversary tickers

2015. április 10., péntek

Ismét úton

Bécs 16 fok. Dubai 30 fok. Jó kis felkészülés a 35 fokra.
Lehet találgatni a célállomást.
Az nyert, aki Bangalore-ra tippelt.
Ismét úton India felé. Ez lesz életem eddigi leghosszabb üzleti útja. 6 hét India.
Oktatni fogok és engem is okítanak. Informatikai rendszerekről lesz szó. Illetve megpróbálom összekapcsolni a kultúrákat.
Mióta hazajöttem már kétszer is felkértek, hogy tartsak beszámolót az indiai munkakultúráról.
Ha minden igaz, akkor Bangalore-ban meg a nyugati munkaszervezésről és kommunikációról fogok mesélni majd.
Sejtéseim szerint nagyon izgalmas 6 hétnek nézek elébe, bár mind a mostani pillanatig nem engedtem az agyamnak felfogni, hogy 6 hét milyen hosszú idő. Ha belegondolnék, akkor talán útnak sem indultam volna.
Persze valahol mélyen a tudatalattimban pontosan tudom, hogy addigra a rózsáim virágozni fognak, a liliomjaim elérik a méteres magasságot, a gyerekeim egy centit sem fognak nőni, Lillának lesz gyakornoki állása, az asztalos leméri az új konyhánkat, kitűzik a kulcsátadás pontos időpontját, túl leszek egy újabb gastroneteritisen (Vagy nem. Egy hadsereg kipusztítására meggyógyítására elegendő gyógyszerarzenál van nálam.) és legalább 25 fok lesz mire hazaérek. Nálam az idei tavasz a nyárral kezdődik majd. :-)

Most nem szállodában fogok lakni, hanem a múltkori szállodához közeli lakóparkban egy apartman(torony)házban lesz egy kis apartmanom. Ha minden igaz egy hálószoba és nappali-konyha, plusz terasz. Fele annyiba kerül majd, mint a szálloda és itt is lesz reggeli az árban és két ruhadarab ingyenes mosása naponta.
Jó dolog a szálloda, de 6 hétig egy aprócska szobában, nyithatatlan ablakkal, folytonos éttermi étkezéssel egy kicsit unalmas és drága.
A lakóparkban lesz élelmiszer bolt, tehát a víz kérdés most simán meg lesz oldva. Karton számra ihatom a vizet és reméljük, hogy lesz Himalaya víz is. Ez az a víz, aminek nincs keserű íze.

Holnap reggel fogok megérkezni. Most még van 2,5 órám Dubaiban. Számtalan narancslé (a világ legfinomabb nem-az-orrod-előtt-facsart-mégis-friss narancsléjét itt adják. Már a gépen is ilyet kaptam. Két pohárral is ittam belőle. Igazi hedonista leszek.) belefér ennyi időbe. :-)

Folyt. köv.

1 megjegyzés:

Igor írta...

Jó utat - vigyázz Magadra!