Daisypath Anniversary tickers

2015. április 29., szerda

Ujabb tiltakozas - India

Holnap ujabb tiltakozas lesz. Hogy mi ellen azt meg nem tudom. De semmi negykereku jarmu (teherauto, autobusz, szemelyauto) nem lesz az utakon.
A kollegak projekt buszt szerveztek, hogy bejussanak valahogy az irodaba. Mert dolgozni azt muszaj es itt nem szeretik a home office-t. Holmi tiltakozas meg nem ok a munkakerulesre.
Kivancsi vagyok a holnapi kozlekedesre, meg hogy mennyien lesznek bent.

Ma egyebkent katasztrofalis volt a kozlekedesi helyzet. Delutan esett az eso es utana mindig beall a forgalom teljesen. A 2/3 uttol toltam a bicajt, mert lehetetlen volt meg ket kerekkel is haladni. Ilyenkor minimum 3 auto all egymas mellett a ket savban, kozottuk meg motorosok. A kozlekedok minden rendelkezesre allo helyet kitoltenek. Mint a viz. Mindenhova befolynak. A keresztezodesek megtelnek szorosan egymason allo autokkal. Meg a gyalogosok is alig fernek el kozottuk.
Szoval egy darabig alltam a sorban, majd meguntam es gyalog jottem haza. Sokkal gyorsabb volt, meg ugy is, hogy a bringat tolni kellett.

Es ma sem kaptam tejet.

Viszont reggel kiteritettem a hatso erkelyre a kimosott kendomet. Gondos kezek behoztak, hogy ne azzon meg az esoben. Maskor is volt ruham kint, de mindig elazott az esoben. OK, foleg bugyikat szaritok kint, ahhoz biztos nem mertek nyulni. De ez most olyan meghato volt, hogy a hatalmas kendot gondosan kiteritettek a szek hattamlajara. Talan, mert india darab es talan, mert oket is orommel tolti el, hogy egy kulfoldit erdekel a viseletuk. Sosem fogom megtudni, hogy az eso miatt kerult be vagy mar reggel behoztak a takaritaskor. De amugy is, az egesz szemelyzet sokkal kedvesebb igy a harmadik het kozepen, mint az elejen volt. Mar mosolyognak. :-)

1 megjegyzés:

Thea írta...

Gondolom, hogy nem kívánságműsor, de megmutatod a kendőt?
...és ha szépen megkérlek, fényképeznél pár tipikus növényt, fát, amit jártodban-keltedben látsz?
...épületeket?